ET xreal
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- Localisation : Vers l'Ouest, direction Nord est, Demi-tour sur 500 mètres au Sud, puis Iclic vers l'Est !
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ET xreal
* Modern OpenGL 3.2 renderer with all deprecated OpenGL calls removed
* Clever usage of vertex buffer objects (VBO) to speed up rendering of everything
* Avoids geometry processing each frame using the CPU (worst bottleneck with the Q3A engine)
* Renders up to 500 000 - 1 000 000 polygons at 80 - 200 fps on current hardware (DX10 generation)
* Optional GPU occlusion culling (improved Coherent Hierarchy Culling) useful for rendering large city scenes
* Doom 3 .MD5mesh/.MD5anim skeletal model and animation support
* Unreal Actor X .PSK/.PSA skeletal model and animation support
* True 64 bit HDR lighting with adaptive tone mapping
* Advanced projective and omni-directional soft shadow mapping methods like EVSM
* Real-time sun lights with parallel-split shadow maps
* Optional deferred shading
* Relief mapping that can be enabled by materials
* Optional uniform lighting and shadowing model like in Doom 3 including globe mapping
* Supports almost all Quake 3, Enemy Territory and Doom 3 material shader keywords
* TGA, PNG, JPG and DDS format support for textures
* Usage of frame buffer objects (FBO) to perform offscreen rendering effects
* Improved TrueType font support that does not require external tools
* Linux 64-bit support
* Linux sound backend using SDL
* .avi recorder from ioquake3 including sound support
* Optimized collision detection routines
* Support for Omni-bot
Sortit annoncé le 5 novembre?
Omagad?
http://www.moddb.com/mods/etxreal
* Clever usage of vertex buffer objects (VBO) to speed up rendering of everything
* Avoids geometry processing each frame using the CPU (worst bottleneck with the Q3A engine)
* Renders up to 500 000 - 1 000 000 polygons at 80 - 200 fps on current hardware (DX10 generation)
* Optional GPU occlusion culling (improved Coherent Hierarchy Culling) useful for rendering large city scenes
* Doom 3 .MD5mesh/.MD5anim skeletal model and animation support
* Unreal Actor X .PSK/.PSA skeletal model and animation support
* True 64 bit HDR lighting with adaptive tone mapping
* Advanced projective and omni-directional soft shadow mapping methods like EVSM
* Real-time sun lights with parallel-split shadow maps
* Optional deferred shading
* Relief mapping that can be enabled by materials
* Optional uniform lighting and shadowing model like in Doom 3 including globe mapping
* Supports almost all Quake 3, Enemy Territory and Doom 3 material shader keywords
* TGA, PNG, JPG and DDS format support for textures
* Usage of frame buffer objects (FBO) to perform offscreen rendering effects
* Improved TrueType font support that does not require external tools
* Linux 64-bit support
* Linux sound backend using SDL
* .avi recorder from ioquake3 including sound support
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* Support for Omni-bot
Sortit annoncé le 5 novembre?
Omagad?
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WikiET, site d'entraide Enemy Territory !
La dictature c'est "Ferme ta gueule !", la démocratie c'est "Cause toujours !".
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Re: ET xreal
excellent, nous dans tout ça, on fera quoi?
y a pas d'cadeau pour les amis d'Zorro!!!
merci de soutenir la team LSD!!
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Re: ET xreal
Heu .. pas mieux en fait ^^#LsD *LooseD* a écrit :excellent, nous dans tout ça, on fera quoi?
Une vie sans rêve n'est pas belle !! Moi mon rêve .................BAN LOOSED
Re: ET xreal
Bah on va test!
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Re: ET xreal
Déplacé.
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Re: ET xreal
ah bin là ça me va!!goku a écrit :Bah on va test!
y a pas d'cadeau pour les amis d'Zorro!!!
merci de soutenir la team LSD!!
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- Habituer
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Re: ET xreal
Moi aussi !!!#LsD *LooseD* a écrit :ah bin là ça me va!!goku a écrit :Bah on va test!
Mais heu tester quoi ?
OM : Y faut lire le premier post peut être ?
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Re: ET xreal
ok mais avons nous des infos un peu plus concrètes??
du genre, c'est un programme complétement autonome ou alors un patch de programme du ET existant pour mettre à jour?
devra t-on créer un nouveau serveur, devrons nous en tant que joueurs/utilisateurs apporter des modifs à nos configs, à nos installations? devrons-nous installer un nouveau ET?
quel sera la config Pc minimum requise pour supporter ce jeu??
de ce que je crois comprendre, c'est un nouveau "jeu" et non pas un nouveau "mode"?
du genre, c'est un programme complétement autonome ou alors un patch de programme du ET existant pour mettre à jour?
devra t-on créer un nouveau serveur, devrons nous en tant que joueurs/utilisateurs apporter des modifs à nos configs, à nos installations? devrons-nous installer un nouveau ET?
quel sera la config Pc minimum requise pour supporter ce jeu??
de ce que je crois comprendre, c'est un nouveau "jeu" et non pas un nouveau "mode"?
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Re: ET xreal
We are very aware of that. We hope we make it, because there are still some things we have to work on hard. For now we are looking at the following:
* 6 playable maps (and optional backwards compatibility - recompiling is advised)
* 2 Servers (et3.kernwaffe.de and et.darkserver.it)
* new Renderer (dúh)
* new base textures for walls and certain terrains
* NoQuarter support
* Omni-bot support
* One dedicated team that wants to maintain the product they make
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Re: ET xreal
démo à télécharger?
http://sourceforge.net/projects/xreal/
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