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Nitmod 2.2

Publié : 23 janv. 2012, 22:48
par LSD_WoL
Nitrox viens de me passé une nouvelle version du mod.
Voici le changelog complet depuis la derniere version:

  • On-Map-Load expired bans auto cleanup
  • On-Map-Load expired mutes auto cleanup
  • Fixed some problems with mutes
  • Fixed some widescreen problems
  • Fixed: Sprint bar when following a player
  • Fixed: Spread indicator position was wrong when using widescreen resolutions
  • Reworked: /tdminfo command
  • Fixed: Some players had no NGUID (this fix is experimental and needs to be tested on a large server)
  • Added: On-Map-Load invalid users auto cleanup
  • Fixed: All the new configstrings system bugs should now be fixed (going to test it ASAP)
  • Fixed: Mutes were duplicated in SQLite database
  • Added: MAC Address based mutes (mutes now rely on NGUID and MAC instead of NGUID only)
  • Fixed: Crosshair is no longer stretched in widescreen
  • SQLite bugs with strings containing apostrophes should definitely be fixed now
  • Rewrote map records code, old one had a few bugs
  • Added: n_forceSinglePistol CLIENT cvar, for players who want to use single pistol even when akimbo are available
  • Added: SQLite queries Logs (n_SQLiteLogs cvar)
  • Added: "Event Queue" - Server can now handle up to 64 events at a time without calling G_Spawn, this should reduce server load
  • Added: Bots now have the ready icon in scoreboard
  • Added: Client side effect for !slap command (sound and screen shake)
  • Added: Goomba kills are now displayed in "alt stats"
  • Added: n_UserDBSync: For use with multiple servers on a single DB. If enabled, server will re-load the user from database when he connects to avoid corrupted DB. If the DB is used by a single server, set it to 0 to avoid useless ressources usage.
  • Fixed: 'Connection interrupted' when dead and following the last bot of your team and this bot dies
  • Fixed: Empty player names in DB
  • Added: g_misc flag 32 to enable real lean
  • Added: n_sniperWarOptions cvar ( 1 -Players will spawn with binoculars | 2 Scoped headshots instagib the target | 4 Players will spawn with 40 grenades )
  • Added: g_misc flag 64 (Players who drown can't be revived)
  • Fixed: reduced trap_S_RegisterSound() calls inside trap_S_StartSound() to avoid client "freeze" (Most sounds are now registered on map load)
  • Reworked some parts of the entities code, reducing G_Spawn(), trap_LinkEntity() and trap_UnlinkEntity() calls
  • Fixed: "SP_team_WOLF_objective: exceeded MAX_MULTI_SPAWNTARGETS" error should no longer happen
  • Fixed: Player view was strange when poisonned because of damage feedback
  • Added: Even more configstrings saving
  • Fixed some small issues with new ConfigStrings system

Re: Nitmod 2.2

Publié : 24 janv. 2012, 10:06
par bigmac
Dediou! a tester alors!

Re: Nitmod 2.2

Publié : 24 janv. 2012, 19:04
par #LsD *LooseD*
:dance: :clap:

Re: Nitmod 2.2

Publié : 24 janv. 2012, 19:09
par bigmac
Ptet un poil plus fluide au niveau déplacement. J'ai jouer au moins 2 heures cte aprém, J'ai pas eu de lag "curseur haut ou bas" .
Par contre 2 ou 3 sauts et quelques déplacement latéral intempestifs....

Re: Nitmod 2.2

Publié : 24 janv. 2012, 21:51
par goku
LE BUG est-il fixé?

Re: Nitmod 2.2

Publié : 24 janv. 2012, 23:25
par bigmac
non, nitrox est resté un bon moment pour essayer de comprendre mais....la nuit porte conseil!

Re: Nitmod 2.2

Publié : 24 janv. 2012, 23:44
par N!trox*
J'ai pu remarquer des erreurs de prédiction (ce qui est inévitable dans ce jeu, mais celles ci étaient inhabituelles).

J'ai aussi remarqué que cela ne se produisait pas sur toutes les maps (2 ou 3 maps sans ce fameux lag)

Je suis sur mon serveur et je ne réussis pas a reproduire le bug, WoL je crois que je vais devoir accepter ton offre concernant les .cfg de votre serveur, y'a que comme ca que je peux test et voir ce qui pourrait poser problème. J'ai verifié toutes les révisions entre la 2.2b1 et la 2.2 20111216, j'ai rien trouvé... --'

Re: Nitmod 2.2

Publié : 25 janv. 2012, 10:47
par bigmac
Question idiote, sur le serveur snip ya pas l'air d'avoir ce genre de bug n'est ce pas?
peut-on faire une comparaison de version?

Re: Nitmod 2.2

Publié : 25 janv. 2012, 20:10
par N!trox*
Le serveur de sniper utilise la version 2.2 20111216 (16Dec2011), la même qui posait problème sur le FunWar...

J'ai fait quelques recherches hier soir, mais j'ai rien trouvé qui pourrait causer ca, je désespère... :(

Re: Nitmod 2.2

Publié : 25 janv. 2012, 21:50
par LsD Daerthy
ben au sniper lorsque les joeurs avacent, par moments c'est sacadé et c'est chaud pour sniper :/